sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Hyvää pääsiäistä!

Nyt mä päätin, et tää hiljasuus saa loppua. Onhan tässä aikaa vierähtänyt jo pitkä tovi. Aivan liian pitkä.

Mulla palo käämit tänää kokonaa, poistin sen seurauksena facen tunnukset väliaikaisesti. Niin mukava pääsiäissunnuntai että :@.
No kivasti meni, kun käytii Lanttilassa viemässä lisää myyntitavaraa, tää satsi olikin kokonaa E:n porukoiden (kaksi kassillista = uusia miesten vaatteita, miesten kenkiä, naisten farkut, naisten kenkiä ja laukkuja sekä tauluja). Myyntisaldo oli tänään jo yli 71e (5 päivän myynti). Kyllähän noita vauvanvaatteita olikin hyvin mennyt (hinnat 0,10-12e), mutta vois mennä vähän enemmänkin, nimittäin korit jo niin täynnä, ettei sinne voi lisää vielä viedä ja tätä vauvanvaatetta löytyy viel vaik kui paljon myyntiin.
No sitten tultiin kotia tai no mä tulin himaa, E lähti hakee muksuja mummolasta. Sillä välin jemmasin suklaamunia ympäri kämppää. Jokaiselle 5 munaa. Ekat munat etti innoissaan, mut sen jälkeen eka alko märinä, sitten kiukku ja kohta jo kämppää myllättiin ja etittiin loputkin munat. Munat kun löytyi, niin Jimin tapaan, suklaat avattiin, jätti syömättä ja alko tutkii saamia lelujaan. Sitten sanottii, et ne suklaatkin pitää syödä, kerta piti kuoriakin, no Jimi tapansa mukaan jemmas suklaansa (niin kuin aina kaikki muutkin syötävät). E lupasi, että jossei rehellisesti kerro mihin piilotti, niin suuttuu. Jimi kertoi et sängyn allehan se oli ne tunkenut. Roskiinhan ne sitten lens ja itku tuli, kun muilla oli suklaata, mutta itellään ei.
Kun suklaat oli syöty ja leikit leikitty, niin J & E alko hyppii seinille. Juostiin, huudettiin, riideltiin, tömisteltiin, paiskottin ovia (eli sitä tavallista). Tämäkin päättyi siihen, et Jimi tosissaan suuttui ja kolautti Eetun nenään, niin että verta tuli solkenaan. (Itse näin isosiskona tiedän mitä se on, kun se pikkusisko on maailman ärsyttävin just sillä hetkellä), toruin Jimiä ettei ketään saa lyödä ja Jimi autto lattian pyyhkimisessä. Pyysi anteeksi ja hetken päästä tilanne rauhottui. Koitti iltatoimien aika ja itse sain viestin, että lähdenkö parille. Vastasin jo silloin, et voishan kai sitä lähtee. No romuttuhan mun suunnitelmat, kun E kerto, että Miron kummisetä pyysi häntä baariin. Nice! Riitahan siitä syntyi, koska vedin jo johtopäätöksen, että E on taas lähdössä ja taas mä oon se joka on himassa. Otin viel sen verran nokkiini, et menin Miron kaa makkariin ja jätin E:n yksin olkkariin. Mua otti niin päähän, et poistin facebook tunnukset toistaiseksi. Ajattelin kattoo, et kui kauan menee, et porukka tajuu, etten oo ees faces (koska kaikkihan siellä on). No Natan kummitäti oli ensimmäinen joka huomas. Se nimittäin soitti ja oli ihmeiissään, kun ei voinut viestiä laittaa.
Olin makkaris puolisen tuntia, tultii Miron kaa iltapalalle ja sit E ilmotti, et mutsinsa käski hänen lähteä baariin. Nice! Sinne se (saatana) meni ja että mua ottaa päähän.
Sit mua oikeesti ärsyttää mutsi. Oli se kutsunut mun iso- että pikkusiskon syömään ja oli nää miehet ihmetellyt, et miksei me oltu siellä. No mutsi oli jotai selittänyt, että meillä oli muita menoja. Kui tyhmä pitää olla, et valehtelee vävylle, joka on kuitenki toisen vävyn paras kaveri? Ja mä kun näin systerin fb-päivityksen, nii alko niin paljon ärsyttää, etten varmasti oo yhteydes mutsii, ennen ku siitä kuuluu jotain. Ja nyt voi mennä aikaa ihan jonku tovin.
Ja nyt oon päästänyt höyryt pihalle, jatkan virkkaamista :).
Yritän tästä lähtien pysyä linjoilla pikkusen useammin kuin 4kk välein :D. See you <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti