maanantai 6. huhtikuuta 2015

2. pääsiäispäivä

Mistä sitä alottais. No vaikka siitä, et kömmittiin sängynpohjalle viime yönä kolmen pintaan Nata viekussa. Kun päästiin sänkyyn, niin Miro tietty heräs. Mä ite pääsin nukkuu vast viiden jälkeen ja voi piip... mikä kuolemanväsynyt olin aamulla. No nukuin mä 3,5h päiväunet, eli siinä se tasotus vajaa 4h yöunien jälkeen tuli. Kun päikkäreiltä herättiin, käytiin lasten kans keskustelua;
Nata: noniin sitten mennään.
Mä: ai minne?
Nata: HEPOON!
Mä: Ei hepo oo auki.
Nata: no ei sitte. Mennään mummille.
Johon Jimi heitti: Miksei me ikinä mennä mummille?
Auts... No mä mietin, miten sen näille selittäisin, niin Eetu sen sitten lauko: ei mummi tykkää meistä.
Nii et hups vaan. No mä en enää sanonu siihen liittyvää mitään. Eipä mulla ollu enää sanojakaan lisättäväksi.
No Eetun vuoro oli mennä mummolaan yöksi, kun Jimi oli toissa yönä ja kun E oli Eetun vienyt, niin lähdettiin kävelylle. Eli käytii eka shelil, siel ei ollu valikoimis "oikeeta" maitoo, sit käytii ärräl ja sen jälkeen mietittii, et mitä syötäis, kun ostaril on edelleen AVAJAISTARJOUS pizzat, kebabit, salaatit jne... 5e. Nii ollu jo toista kuukautta. Mä kävin Kouvolas helmikuun vaihteessa ja silloin tuo pizzeria tuli ja edelleen ne myy avajaistarjoushintaan. No tultiin tulokseen, et mennään middle east pizzeriaan syömään, koska tarjolla myös lasten annokset. Mä söin pizzastani 3/4 osan, E söi 1/4 osan. Jimi ja Nata sai lihapullat ja ranskalaiset. Natan ruoka otettiin mukaan, kun ei jaksanutkaan syödä.
No alkuillasta E ilmotti, et lähtee leffaa kattoo fast & furius 7, ai kun kiva. No vähän nöksähdin, nii E Natalle onks äiti hölmö? N: on. E: Onks isi fiksu? N: on. Mä: oonks mä fiksu? N: et.
Tässä viel pelasin hetken aikaa Jimin kaa turtles kimblee 1-1 ja nyt vihdoin oma rauha, kun kaikki kolme tenavaa nukkuu <3. Nyt mä hetken hinnottelen noit vaatteita :). See you <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti