perjantai 6. marraskuuta 2015

Kesäkuusta marraskuuhun, hups ja anteeks.

Ei ihan puolta vuotta kerennyt kulua, mutta aivan liian pitkä aika kuitenkin.
Mä oon yrittäny luurilla ja Chromebookilla päivittää, mut ei ne kumpikaan suostu yhteistyöhön ja julkaista kirjotuksia :(. Nyt oon sit E:n läppärillä, kun vihdoin on aikaa päivittää. Päivitin jo aamupäivästä blogiani, jotta sain taas yhden blogin kirjottettavaksi :D.

Muttamutta.. palataanpas hieman taaksepäin, kesä meni. Ja niin on syksykin jo kohta ohi.
Mutta niin, synttäreitä ollaan juhlittu ja seuraavat tän torpan synttärit onkin sitten maaliskuussa :).
Päätinpä, et meille kotiutuu kissa, sen piti olla leikattu ja iältään 2 vuotias.. No se pikkukisunen ei olekaan leikattu ja onkin viimisillään raskaana ja ikäkin vain hatusta heitetty. Jo haluat seurata Tikrun viimisiä hetkiä tai kun pennut ovat syntyneet, nii kurkatkaa tänne ja pysytte perässä mitä ja milloin ja tietty sitten tännekin yritän meijän arkea saada rustattuu :).

Mä olen nyt myös alottanut salilla käymään :).

Tänään kävi kaveri tyttönsä kanssa kylässä ja huomenna lähen taas tatuoitavaks.

Ja koska en tiedä mistä tai mitä kertoisin, nii kerron huomenna, kun tuun koneelle :).

See you, everybody <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti