tiistai 16. syyskuuta 2014

Vuodatusta.

Mä myin tänää scooter s:t, sinne meni. No nyt on rahat tupliin. Huomenna nouto keskustasta.

No aamupäivätä piti nähä kaveri lastensa kanssa. No mua ei jaksa napata ilman tuplia lähtee Laajasaloo, joten skippasin treffit. Onhan kaverin helppo sanoo "emmä jaksa näillä tupliksilla lähtee..." Ja munko olis neljän kanssa helppo ilman niitä tuplia lähtee.. No iltapäivästä juttelin entisen kaverin kaa ja treffattii Kampissa ja saatii sovittuu ja sotakirveet haudattuu :). Sovittii, että ostanki hänelt tuplat. Huomenna iltapäivästä siis vihdoin omistan tuplat, onneks :)! No meil oli aika pikatapaaminen, kun ei me keretty ees tuntia olee, mutta sen aikaa että kerettii puolin ja toisin pyytää anteeksi ja tehtyy kaupat :). Sekä ruokittuu lapset :).
E:hän ei voinut käsittää edes päivällä, et oltii oltu yhteyksissä, joten päätin keksiä hätävalheen, et oltiin puistossa, no eihän se läpi mennyt, E:n täti nimittäin osasi kertoa ettei me siellä puistossa oltu, toisekseen pojathan heti alotti "ei me oltu... me oltiin..." niinpä saatiin taas syy riidellä ja just nyt mä haluisin pikakelata kolmeen asti ja olis pitäny olla sopiimatta tapaamista, kun tiesin, et E on kotona ennen ku kerkeen tulla.
Mä tunnen itteni ihan paskaksi. Mä vaan halusin sopia toisen kanssa, kun ei näitä (äiti)kavereita montaa ole.
Tuntuu, et ihan sama mitä mä teen, se on väärin. Se on syy vetää hernepalko nokkaa, se on syy suuttua, se on syy loukkaantua.
Ehkä jonain päivänä tuokin kasvaa ja tajuaa, että sillä on sentää elämää somen ulkopuolella, mä tulisin hulluksi, jos mulla ei olisi somea! Kaikki on siellä nykyisin.

Oloni helpottui, joten palailen taas pian, see you <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti