perjantai 12. syyskuuta 2014

Pe-pe-perjantai

Ja niin tänään, ihanana perjantaina mä aamulla heräsin syöttämään minimiestä tavalliseen tapaan 7.00 ja ensin tarjosin oikeaa rintaa, se teki kipeää, kyyneleet alkoi valua, jännitin joka ainoaa lihasta ja siinä vaiheessa poju katto mua hoomoilasena ja lopetti syömisen, ihan kun se olis tajunnu mun kivun, no vaihdoin vasempaa rintaa ja siinä viihtykin ihan jonku aikaa, kun vihdoin nukahti, mun oli pakko nousta juomaa, mä palelin ja olin aivan horkassa, sit tajusin et rintatulehdushan se on taas riesana. No olin yksin neljän lapsen kanssa, joten eka helpotin oloa buranalla ja kuumassa suihkussa, sitten pumppasin tyhjäksi rinnan ja viel yritin imettää oikealla, muttei pystyny.
Lähdettiin avoimeen, mäkkäripäivä ja se piristi mieltä :). Siellä oltiin loppuun saakka ja pihalla viel tunti.
Tultii sisälle ja vedettii sapuskat naamaa ja mä halusin jo päästä lääkärille. No peijakseen lähdettiin kaikki, tai no minä ja poitsu, muut venas autossa sen aikaa :D. Alle tunti ja olin jo ulkona, ILMAN antibiootteja. Mun olis tehny mieli pamauttaa sitä lääkäriä päähän ja kysyy "ootko sä noin tollo?"
Lääkäri siis itsekin näki, et rinta punottaa, on hieman turvoksissa, on kosketusarka ja silti totesi vaan "ota panadolia, jos kipu pahenee tule uudestaan". Joo odotan tän v*tun kipeän rinnan kanssa maanantaihin ja kävelen tk:hon poitsun kanssa. Mä en vaa tiiä kuinka saan pojan syömään tästä kipeästä rinnasta, koska mä jännitän jokaista lihasta, kun otan rinnalle, jolloin poju lopettaa syömisen siihen kohtaa.
No peijasreissun jälkeen auto suuntasi Tammistoon, Hobby Halliin, mä sain sen saumurini :). E sen haki, mutta mä sen maksan :). Sitten jo tultii himaa ja E lähti hakee itellee ps4 + nhl '15 ja destinyn ja sain ps3 :).
No ilta on menny mukavasti katellen, ku tuo pelailee ja on kuin pikkupoika, joka sai uuden lelun, mun rakkaus odottaa kaapissa, et käyn eurokankaassa hakee langat ja sen jälkeen mä teen valmiiksi sen haalarin, jonka mä alotin tekee 9kk sitten :D. Sitten mä teen muutki kankaat ja loppukuusta mä meen hakee kankaita lisää :).
Huomenna serkun 11v synttäreille :). Pitäis ne Eetunki synttärikutsut laittaa :D. Kyl ne kerkee ja kohta mä tajuan, et synttäreihin on viikko ja kutsut uupuu :D. No jos ei kumminkaa :).
Nyt mä lähen virkkaa ja syöttä pojun, kun kutsu kävi :). See you <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti