tiistai 4. helmikuuta 2014

Plussatuulia meilläpäin :)

Ei kai tähän montaa sanaa tarvitse <3
Number 4 <3
Eilen plussasin ja eilen kerroin lähes kaikille, tänään lopuille tai melkein, en ole fb seinälläni julistanut tietoa :D.
No sen verran voin kertoa, että 8kk aikana meistä tulee kokonainen ehjä rakastava perhe ja E myy kolmionsa pintaremontin jälkeen :). Maksetaan kaikki velat pois ja muutetaan vuokralle, kunnes mullakin on palkkatuloja, et on varaa ostaa oma. Ja koska yhden tuloilla on mahdoton saada lainat asuntoon, ainakaan neliöön, on tämä järkevin ratkaisu.
Kaikki muut otti hyvin vauvauutisen, paitsi eräs E:n mutsi. Se veti niin hirveet pultit, et onneks en ollut läsnä ja toivon mukaan en törmää siihen hetkeen. Mä ku taas olin se paha :D. Mun tietääkseen siihen kyl tarvitaa kaks, mut taidan mä sittenki sikiöidä pyhästä hengestä :D.
Ja koska sukupuolta ei selvitetä (taaskaan), niin veikkailen tän raskauden aikana sukupuolta, joten tieto ei ole 100% että sukupuoli on oikea, älkää niin myöskää olettako.
Nyt veikkaan tyttöä, koska oireita ei ole tai ne on todella minimaalisia 1. Vessassa ravaaminen 2. Vatsan nippailu 3. Hedelmät, kasvikset yms.. Maistuu vaikka keskellä yötä :). 4. Kaikki rasvamättö yököttää/ällöttää/kuvottaa. Muita ei ole ilmaantunut :). Niin ja pikkuisen LA 09/14, systerin kaa leikittii ajatuksella, et Eetu sais synttärikaiman, ku LA erokin on vaan 1pvän heitolla :D. Mä muuten muistan vielki näiden päivät, et koska plussannu ja millä viikoilla, siistii :D.
Jimi 5+5 (15.12.2008), Eetu 3+3 (27.1.2010), Nata 5+1 (10.7.2012) & Toukka 5+6 (3.2.2014) <3 MY LOVE <3
Jimiki tuli tänään Itä-Suomesta :). Nyt kuitenki kaikki nukkuu, joten mä katon viel hetken Hurjapäät 4 ennen ku itekki nukahdan :). Öitä teille <3

4 kommenttia: